söndag och bandymatch

kom nyss hem. har varit en hektisk dag. började ju med städ o matlagning o allt sånt. sen viid 3 åkte jag o mamms o handlade lite. o sen hem o fortsatte. sen vid 7 hoppade jag in i duschen o fixade mig o så. sen körde pappa mig till max, tack pappa du är bäst! där max, niccie och jocke va =) sen körde vi till jockes o max match. men när vi kom dit så blev vi hungriga så jag o niccie åkte o handlade mat. sen åkte vi tillbaka igen. o där va matti, henke & fredde så vi va hejaklack. haha. sen när matchen tog slut stod vi o snackade ett tag och jocke gav mig världens blötaste kram, jaa av svett då:P sen körde vi jocke hem o sen körde vi in om max och sen körde niccie o max o lämnade av mig. riktigt mysig kväll med underbart folk =) love it. i morgon är de skola från 10 till 2. sen ska jag ner på jobb o möte. sen hem o plugga. wiiie. not. men men hoppas ni haft en trevlig kväll. nanna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0