skoldagen mannar

usch vad det va jobbigt att gå upp i morse. sängen va skönare än ngnsin. och nu förtiden är måndagar dom dagarna jag hatar mest, många olika anledningar till det. iaf gick upp duschade o sånt som vanligt. satt o drack te o tänkte att jag hade all tid i världen på mig i morse. så jag åkte med pappa till bussen. sen stod jag där o väntade. observerade att bussen skulle gå 10 i. jag va där 55. haha. så jag ringde pappa o bad han vända för jag trodde att den hade gått. så när han kom så kom bussen med, och då va klockan 57. man vet aldrig när den kommer eller inte. jävla buss. iaf åkte med pappa och hans arbetskompis in till stan. sen gick jag från St Petri krykan till Malmö ip. usch de va lite jobbigt men de gick. på idrotten så joggade vi ner till den idrottsplanen bakom kronprinsen. och väl där hade vi intervall träning. fy fan va jobbigt det va, speciellt eftersom jag varit sjuk oxå. men jag klarade allt och jag blev mkt stolt över mig själv. efter vi hade haft intervall HELA lektionen (1½ timme) så joggade vi tillbaka till malmö ip och bytte om. och då känndes det skönt att man hade vatt så duktig. =) sen gick vi tillbaka till skolan. hade mentorstid och så klart gick brandalarmet. så de va bara till att gå ut. och nu går ju alla latin elever på vår skola med eftersom latin håller på att byggas om. så de va sjukt mkt folk. usch. sen in och hade geografi i två timmar och 40 minuter. pluggade till provet. och jag sov i 25 min höhöhö. sen lunch och efter det historia. Staffan är tillbaka och de är skönt. han berättade för oss om sin sjukdom =( riktigt starkt va de o stå inför alla oss o berätta det. fick tårar i ögonen. lilla staffan. iaf sen klockan 2 va skolan slut. så då begav jag o fru mig till stan. shoppade lite sen hämtade pappa mig. och nu sitter jag hääär. =)
ska plugga lite idag tänkte jag. sen i morgon börjar jag 11.20 och slutar 14.35 så då är det bussen till jobb och jobba. ÄNTLIGEN. saknar jobb haha. jaja detta blev ett lååångt inlägg. men sånt är livet. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0