sjukling =(

dagen på jobb igår va inte lika underbar som den brukade, eftersom jag va snorig, hade hosta och feber. men jag tog mig igenom hela dagen och om man bortser från förkylningen så va de en rätt okej dag på jobb faktiskt. började 13 och slutade 19. sen bar det av mot Bellevue där mamma, pappa och nina o thomas va. där va fest. mamma fick migrän så hon gick gå o lägga sig o jag mådde inte så bra heller så de blev inte så mkt drickande för mig. sen vid 2 gick jag in o la mig hos mamma o somnade haha. sen väckte dom oss vid  3 när taxin kom. sen va de då taxi hem och nanna. endå en trevlig dag.  =)

o idag mår jag inte bättre, har nog inte feber än så länge men sjukt snorig och fryser som en gnu. men sånt är livet. tänker jobba endå. har inte tid för massa sjukdomar i mitt liv för tillfället. det är så mkt jag måste hinna med. därför tänker jag ignorera min förkylning haha. anyway nu måste jag göra mig klar för jag börjar 11 och sen slutar jag 19. byebye




jag saknar det, jag vill igen. finns inget som är så underbart och dessa älskade seberian
huskins. älskar dessa djur. den upplevelsen är 2 die for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0