:S

har ätit ca 10 pommes idag sen ville jag spy. jag mår dåligt, alla ord, all handling får mig att vela spy.
har gråtit av att jag varit så frustrerad över allt. jag vet vad alla tänker därför berättar jag inte.
har ångest vill bara spola tillbaka tiden. allt va underbart, jag mådde prima. och på en dag förändrades
allt. alltid är det så hära och alltid mår jag så hära. hur ska allt gå nu framöver?
tårarna bränner i ögonen precis som ngn har satt in en kniv i dom.
alla sms, vi går om varandra. vi förstår inte. jag blir arg och vill spy igen.
aldrig har jag mått så dåligt och så bra på samma gång.
det är ditt fel. alltihopa. liten del är kasnke min. men det är du.
orden blir till meningar igen i mitt huvud, dom ekar. men jämnamellanrum.
rätt person men vid fel tidpunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0