possitiva tankar, de ni ^^.

jag älskar livet kom jag nyss på. och jag är så glad att jag inte är sjuk eller ngt sånt. utan att jag mår bra i mig själv ( sen bortser jag från allt som har hänt, för om jag tänker på de så mår jag bara dålig igen) jag tror att allt är meningen. tex hela förra veckan, då jag oxå va helt ledig,  va jag sjuk och hemma från skolan. nu är jag frisk och dom ringde från jobb. så jag ska jobba i helgen. det är såå underbart. sen förövrigt tror jag på att allt man ger ut får man 3 ggr tillbaka. så om man är snäll mot ngn så får man de 3 ggr tillbaka. och so on. och även om jag inte är super religös så tror jag på att gud ser allt, och han straffar alla som har varit dumma. och än en gång tror jag att anledningen till att jag va sjuk förra veckan va att jag hade vatt dum, både mot mig själv och en annan person.
iaf just nu för sekunden känns allt bra. och allt är jobbs förtjänst. jag älskar jobb. det får mig att må bra. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0