natti natti

idag kom kusin (den store av dom på bilden)
till mig vid 5. sen satt vi o snackade o drack
te o så. sen när mamma slutat jobba så
beställde vi mat. så åkte jag o kusin till
trelleborg o hämtade det. sen blev de
käk framför idol. och sen kollade vi
vidare på lyxfällan. o så åkte han nyss hem
riktigt trevligt och mysig dag. inte varje dag
man umgås så med kusinen min.
så det va skoj.
tänkte bara säga god natt.
börjar klockan 8 i morgon med ARL
hoppas det är från polisen i morgon.
det hade vatt skoj. sen har vi religon
gånger 2, svenska och sen projektarbets
snack. =) så slutar ngn gång vid 2 kasnke
men men nanna gott mina vänner. så hörs vi i morgon, och då tänker jag inte försova mig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0