mysssss

så då va man hemma. blev en mysig kväll. josse hämtade mig vid 6 tror jag. sen bar det av mot niccie. vi underhöll oss själv medans niccie va iväg med helen o letade efter bilnycklen som helen hade tappat. men dom hittade den wiihoo.
sen kom littol, vår förlorade älskling. sen bar det av mot ica maxi. jag lovar det tog 45 minuter minst för oss att handla. haha. hittade även en film med beyonce för 19 kr. de ni ^^ inhandlade iaf allt som en god tacos kan innehålla. och massa godis haha. sen hem till niccie och började laga. gott va det. och allt känndes så underbart. mkt skratt och snack. precis som förr. iiih älskar sånna dagar med mina älsklingar. sen pressade vi in oss i niccies säng och kollade på filmen. jag va med den första 45 minuterna. men niccie somnade dirr nästan haha. så tillslut låg lissy där själv och skrattade o hade sig. haha. sen efter filmen gick jag o lissy. stod o snackade länge där ute. har saknat dig mitt hjärta. och oss. vi va en och det är vi nog fortfarande, lite halvt iaf. sen kom pappi o hämtade mig. kom nyss hem =)
iaf tänkte att jag drar igång med ett tacktal som jag är så känd för att ha hahaha. iaf vill tacka mina älsklingar för denna kväll. riktigt mysig och det är så mkt vi. så mkt nivea är det över oss (tjocka och dryga HAHHAHAHA) iaf älskar er mina små hjärtan. vill tacka nelson oxå för komentaren, misstänker att det är du som är den anonyma jävlen i förra inlägget. känner igen attityden HAAHA.

i morgon blir de att hjälpa pappa med lite saker, sen kalas. om jag orkar. haha.
ska tvätta av mig sminket nu sen blir det sängen. sov gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Nelson

Haha ja de e nog inte så lätt att vara annonym mot dig din nörd. Men men jag tycker du levererade ett fins tacktal i alla fall :) puss

2008-09-20 @ 11:03:32
Postat av: nadja

hahaha, tack för tacket hjärtat :D Pusspuss

2008-09-20 @ 13:31:53
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: L

i love you ich liebe dich, nadja ibrahimovic. tack för minnen o känslor tillbaka speciellt när vi låg i sängen som vi alltid gjorde förr. mer sånt <3

2008-09-20 @ 20:19:24
Postat av: nadja

hahaha du är sjuk. jaa de va mys, speciellt när jag tvingar dig att äta godis när du inte ens vill. haha exakt som förr. eller hur mer sånt tack =) <3

2008-09-21 @ 01:23:46
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0