mys

Natten har varit förfärlig. haft sjukt många mardrömmar och sen vaknat o knappt inte kunnat andas. jävla förkylning. underbara pappa kom upp o väckte mig vid halv 7 o frågade om jag inte skulle till skolan, och jag mummlade ngt med att jag skulle de men jag bara skulle sova en stund till. sen kom mamma upp vid 9 o frågade om jag verkligen skulle åka till skolan om jag inte mådde bra. så blev jag helt förvirrad. men de blev att jag stannade hemma. mamma har avbokat sina kunder idag för hon är fortfarande sjuk. så idag blir de mys med mammi. behöver de. efter allt och eftersom vi aldrig träffas typ. eftersom när hon är ledig jobbar jag och tvärtom. så idag blir de enbart mys. ska kolla film nu men så klart ringde telefonen. men men ha en bra dag allihopa.



det bästa i mitt liv, vad skulle jag gjort utan er?
Mamma&Pappa <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Finaste <3

2008-09-15 @ 19:09:12
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0