lördagsmorgon.

vaknade av att telefonen ringde.
men jag vände mig om och somnade
igen. sen kom pappi upp o drog mig
i tårna, bara för han vet att jag hatar
fötter. fy fan för dig. haha på tal om de
så mobbar pappa alltid mig bara för
jag alltid säger just " fy fan för dig"
iaf sen låg jag o pappi o kollade miami
ink i min säng och efter de blev det top gun.
men ljud denna gång haha. sen blev de
frulle mummms. och sen tvingade vi oss
att resa oss och göra lite nytta. så jag har
tvättat alla fönster på nedanvåningen.
på utsidan. fy fan va duktig jag är (H)
för mamma vägrar låta mig ha fest om
fönsterna va skitiga, precis som om ngn
bryr sig ?! hahaha. men men nu är det
gjort. ska på kalas om två timmar
och jag är trött. ville fixa med andra saker
idag till festen men pappa tyckte de va
bättre vi gör de i morgon. så då gör vi
väl de i morgon. denna helgen jobbar
mamms, 10-20. buuuh. men nästa
helg är hon ledig så de är skoooj.
jaja nu ska jag göra ngt annat  nyttigt
tror jag. ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0