lördags kväll och jobb

fy fan va sorgligt det är att fredrik ska sluta =( så idag va jag extremt jobbig varje gång han hade lämnat kassorna för att göra andra saker så ringde jag honom o tvingade honom att komma upp i kassorna till mig, eller att bara snacka med mig i telefonen. haha. det va hans sista dag idag på jobb. eller i morgon är sista dagen men jag jobbar inte då. så idag va den sista dagen han o jag jobbade tsm. sorgligt men sant. kommer sakna fredrik skit mkt, för han gör alltid jobb så mkt roligare. älskar att jobba med honom för vi har alltid så ball tsm. men men.
min kära morbror va här vid 3 idag o lämnade 36 st stolar. wiihoo. till min fest då. så nu ska vi själv bara få ihop typ 27 men de fixar sig. =) sen åkte jag då till vellinge för att ta bussen till jobb. och självklart va bussen försenad, 10 minuter. blää. kom till jobb o där va rööööv mkt att göra. hade tre kassor öppna o de händer aldrig nu för tiden. men de e skoj nä'r de händer lite saker. iaf tiden gick skit snabbt eftersom där va sjukt mkt folk. Emilia hjätat, Carolina och sen foppa a.k.a tönten kom till jobb o hälsade på mig. o de är alltid roligt när de kommer folk o hälsar på =) men men fast de va mkt att göra idag så hann jag fronta läsken endå till fredrik så han slapp det. wiie. =) efter vi hade stängt så stod jag o fredrik ute o snackade lite. kramade honom hejdå och tvingade honom att komma o hälsa på mig ngn dag. haha. sen kom mammi. så åkte vi till thomas o nina. för pappi va där o thomas fyllde år. så jag hade köpt med mig en bukett rosor till honom. hihihi. =) sen nu kom jag nyss hem för jag är nannig o vill sova. i morgon blir de plugg dag o sen fixa massa inför festen. =) wiiie. snart smäller de mina vänner. iaf nu ska jag nanna. hoppas ni haft en trevlig lördags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0