lataste

haha det har inte blivit så mkt vettigt gjort. jag suger på det där. men de har iaf blivit rent o fint o undanplockat på mitt rum. där ligger inga kläder o sånt överallt nu längre iaf. o de e alltid ngt. funderar på att möblera om men eftersom jag har stor säng och en hel vägg med dörrar (ingångsdörr, en gardrobsdörr och sen en dörr till min klädkammare eller vad de heter) så finns det inte så många alternativ. haha. men jag ska fota före och efter bilder om jag nu gör de. så får ni hjälpa mig att avgöra hur jag ska ha de. Perfekt. eller nä nu när jag sitter här o spanar ut över mitt rum så inser jag att jag inte orkar. men jag kan endå fota mitt välstädade rum:D haha. de kommer ett inlägg efter detta isf med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0