kvällsmys

blev en sen middag idag eftersom mamma slutade jobba halv 8. jag o papps lagade en biffgryta med ris. vi är ett bra team jag o pappa. fast det nästan alltid blir kaos i köket när vi ska laga mat, så löser det sig till slut och blir skit gott. som idag. haha. allt brände fast o de kokade över osv. men tillslut blev det gott. pappa är en av mina bästa vänner, han har alltid varit o kommer alltid  vara. precis som mamma. sen blev det mat inne vid tven och idol mys =) o nu snackar jag med fru telefon. o sen ska jag kolla Top Gun. =) sen är det sängen som gäller.  najdinajdi



för tre år sedan träffade jag denna underbara människa. de va den dagen då vi skulle ta de stora steget efter 9:an.
Jag kommer ihåg när vi satt uppe i Aulan på pauligymnasium och vi blev indelade i våra nya klasser.
du satt med tutti och jag satt med Tobbe. när vi fick reda på att vi skulle börja i samma klass så
satte vi oss rätt nära varandra i klassrumet. och sen när det va rast så va vi tsm. det sa bara klick.
sen den dagen har ingenting kunnat skilja oss åt i skolan. det är många som har försökt att komma emellan oss
men ingen har lyckats. det är alltid du och jag o killarna. eller så är det du jag tutti och marita.
jag tror vi har bråkat en gång under dessa tre åren och då snackade vi inte med varnadra på 4 dagar.
usch det va jobbigt. ett tag umgicks vi mkt på fritiden men de gör vi inte så mkt mer.
men alltid efter skolan så pratar vi MINST i telefon 3 ggr om dagen. haha.
det är kärlek och du är kärlek för mig. alla gånger jag har kommit gråtfärdig till skolan så har du funnits där.
alla gånger jag har blivit sårad eller bara vatt trött på livet så har du varit där o gjort allt mkt bättre.
om det inte hade varit för dig, så hade jag hoppat av skolan innan jag ens börjat där.
haha jag älskar oxå att ingen kunde uttala ditt namn i början. så du blev så trött på alla. och jag fick rätta dom. haha.
alltid fick jag berätta hur ditt namn eller ditt efternamn  stavades för du orkade inte själv.
jag älskar dig min fru. och jag är glad att jag har dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0