Kärlek & tårar

såg nyss på Coach Carter. och det
är en film som jag alltid kommer 
att älska. den är nog en av den
bästa filmen genom tiderna.
precis som Remember the
titens, a walk to remember, step
up, save the last dance, take 
the lead, Radio & Stomp the
yard. Alla mina älsklingar. 
älskar sånna filmer. och
jag börjar lltid gråta när jag
ser sånna filmer haha.
men det är kärlek.

va i vellinge innan. hade fått
ett paket med posten, så jag 
mutade pappa. om han körde
mig dit så skulle jag köpa en
burk snus till honom. haha 
så det gjorde han. 
hade bland annat beställt
2 binkinis. och det som slog
mig innan är att på detta året
har jag köpt 6 bikinis. :O
de e sjukt haha. skärpning
nadja. men men måste ha många
ombyten till thailand. så det är så. idag blir det en sen middag. mamma slutar halv 8. så jag tänkte börja på maten runt 7. jappjapp. de blev ingen bio i morgon för vi är tjocka och lata. så de blir laga mat, hyra film och mys. precis som alltid förr. med mina älsklingar =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0