jahaja

jag är en nörd. fy fan va töntig jag är igentligen. har inte gjort ngn nytta över huvudtaget idag, om man bortser från storstädningen i mitt rum, har bara kollat tv, suttit vid datorn och klickat mig in på bloggar som jag aldrig annars varit inne på. jag är en människa som älskar att ha saker att göra och att vara sjuk går mig på nerverna. man kan ju inte alls göra mkt då. och dessutom så håller jag på att dö av hostattacker var tredje sekund. de är inte lätt asså. min uttråkning ledde till att jag gick in o kollade sista minuten resor. hittade en till tunisen i morgon för 1500 kr i en vecka. ringde snabbt som fan till min syster (efterson hon jobbar natt så är hon ledig vissa dagar o jobbar andra, alltså har hon ett växlande schema) men just i natt och denna helgen jobbade hon. blääääh. annars hade jag lätt bokat resan o sen hade vi legat på stranden i morgon med en drink i handen. hitta oxå ngn resa över min födelsedag, vilket hade varit perfekt men kom på att jag jobbar hela helgen innan eftersom hela jobb ska till mallorca. liiiite ångest. så jag får väl hålla mig till thailand resan med mina älsklingar ist och klara av vardagen fram till dess.
ja för ni som int känner mig så älskar jag att göra impuls saker, typ att hitta på ngt snabbt som fan. men sen är det alltid ngt som är ivägen. och det är tråkigt. iallifalli ikväll är det so you think you can dance. och jag hoppas att min älskling är lika duktig som han brukar vara. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0