jag & pappa

pappa sitter på andra sidan ovanvåningen på sitt kontor och jag i mitt rum.
pappa: Nadja, kan  vi ha samma teman på mobilen?
jag: vaa jag hör inte dig?!
pappa: vaa vad säger du?
jag: jaaaag höööör inte....
pappa: SAAA DUUU NGT?
så börjar jag gå mot pappas kontor..
jag: ditt lata fanskap du säger så bara för jag ska komma till dig.
pappa: fy fan för dig.
och sen börjar vi skratta som bara vi gör till vår torra humor. haha.
det finns ingen, som jag alltid har så roligt med som jag har med pappa.
vi har samma torra humor och vi älskar att hålla på och retas med varandra.
jag har världens bästa pappa.
det är kärlek.

nu kom thomas, fick nyss reda på att vi ska äta middga med dom ikv. det är mys. vi ska grilla haha.
så nu dricker dom kaffe sen ikväll ska vi vara här. kasnke blir en bra söndag trots allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0