hissen fastnade:O

usch jag måste skärpa mig med att gå upp på mornarna. i morse hade jag ställt klockan som vanligt. men sen när den ringde så tänkte jag: nää inte än, en liten stund till. så jag la mig ner o sov igen. sen kom mamma upp fem över halv och observera att min buss går 52. så jag hade drygt en kvart på mig. dom första fem minuterna satt jag o funderade på om jag skulle stressa eller om jag skulle skita i de o ta en senare buss. men jag bestämde mig för att stressa. så jag sprang in i duschen och duchade. jaa de gjorde jag, för annars får jag bara ångest för jag inte duschat på morgonen. haha. så det blev på med baggyjeans, en t-shirt och jacka och självklart utan smink. men jag hann med bussen. de ni. väl framme i skolan hade jag musik i 3 timmar. har missat mkt där men de gick väl bra. sen kallade fru på mig så jag bestämde mig för att ta rast med henne och emila så vi tänkte gå ner o köpa en baugette eftersom jag inte hade käkat frulle. så vi skulle ta hissen (för vi orkade inte gå ner 4½ våning) och självklart stannar hissen mellan våning 3 och 3½:an. haha så de blev kaos. och jag som har hisskräck blev skit nojig. så dom fick ringa efter vaktis o sånt hahaha. men efter 10 minuter kom vi ut. thank good. sen efter musik o sånt trams hade vi lunch, äcklig mat så jag käkade inte. sen hade vi 1½ timmes rast. så då blev de plugg till geografiprovet. o sen svenska, jag är grym på att sammanfatta texter o sånt nu (H) fast det är lite svårt att sammanfatta 3 filmrecensioner + inledning och avslut med 140-150 ord.:P men men. iaf sen hade vi geografiprovet och de gick väl hyffsat tyckte jag. missade min buss men jag hittade micke på södervärn så jag tvingade honom att gå med mig o handla kebab, eftersom jag inte hade ätit på hela dagen. sen sov jag på bussen hem och för 10 minuter sen kom jag hem. idag blir det en lugn dag, jag är trött. sen i morgon är det fredag. wiiiie.
just de, det är lööööning idag ju. wiiihoooo :D 



önskar att jag hade kunnat ligga så här med älskling dagarna igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0