helgen

ifredags blev det jobb ju. och det finns inte så mkt att säga om de.
de gick som de gick. kändes konstigt.men de fick bra.
credd till mig som inte snackade fast vissa försökte.
fick sluta tidigare för att hinna ta bussen 19.02.
fick komplimanger att jag va så fint klädd haha.
niccie hämtade mig på mobilia sen snabbt hem till
henne o fixade oss. sen kom josse.
sen bar de av till camillas 20 års fest. shottade o sånt.
mkt trevlig kväll. sen vid 12 tog jag niccie o josse taxi
till sibbarp. till freddes 20 års fest. kul att träffa alla
förlorade vänner. haha. känns som dessa två fester
va sån "hitta- tillbaka-till- dina- gammla-vänner" men de
va trevligt. sen kom helen o hämtade oss ngngång vid 3.
sen rätt upp o deckade.

pappi kom o hämtade mig vid 11. sen åkte vi till jasse
o hjälpte till där. jag va bakis som ett svin. fy fan.
sen hem o satt o snackade med pappa om allt.
började böla o sånt. jag har världens underbaraste
föräldrar. sen hann jag vila i en kvart. sen
duschen o sen ner till jasse igen. där hennes
18års fest skulle äga rum. alla blev rätt bra på de
och idag mår jag ju som jag förtjänar.
skit ball kväll med lekar, liveband, krök, mkt folk (60 st)
jaa allt va bra. =) bilder kommer sen.
nu måste jag in i duschen för sen e de jobb 14-22 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0