hallojsan

hade skit konstiga drömmar inatt. så jag vaknade till flera ggr och fick fundera på om allt va sant eller om de bara va en dröm. drömmen handlade om mig, florim & sarah. skit skumt. den första drömmen va bra, sen när jag somnade igen blev dom dåliga o sen bra igen =/ men men iaf lilla syster kom upp o väckte mig vid 10 o sa att de va frukost. så jag vandrade ner o käkade med dom andra. sen började storstädningen. om två veckor ska jag ha fest och det är sååå mkt som ska fixas. så på tisdag efter pappa har tatuerat sig så ska han o jag iväg o handla massa saker, eftersom vi inte fått tummarna loss innan. så de blir gjort. iaf tog en paus i städandet nu, men jag vet att jag måste fortsätta nu igen. det är trots allt min fest:P
anyway i morgon är de skola, ska ta klassfoto och alla ska va utklädda så de kommer bli skojigt. =) sen ner på jobb på möte. sen får jag se. nä måste gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0