god morgon god morgon trallalalla laaaa

idag är det söndag, en ångest söndag. har prov på onsdag och tror ni att jag har boken hemma? nää just de. och det är ångest. får plugga som en röv i morgon efter skolan. för sen på tisdag är det jobb i delin och onsdag är de körning med körskolan. iförsig kan jag plugga på alla dessa bussturer som jag endå bara sitter o sitter på. iaf vaknade vid 10 idag, perfekt till miami ink. bara synd att jag sett de avsnittet 3 ggr. men jag älskar the grabbs där så de gör ingenting. sen blev de frulle och nu sitter jag här. har absolut ingen anning om vad som händer idag så vi fåår se vad dagen har att erbjuda. blir lite Teori plugg kanske?! ska iaf renskriva mitt svenskarbete så det är gjort. känner iaf för att handla nya skor idag, eller stövlar eftersom mina är lite söndriga. men jaja nu ska jag plocka upp kläderna som jag slängde överallt igår när jag skulle hitta ngt att ha på mig. haha. men ha en bra söndag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0