frågor utan svar

nu är jag där igen. funderar o funderar på alla dessa frågor utan svar. denna veckan har förändrat mitt liv helt. får inget fast grepp om den. jag va så glad innan. hade kommit in i en glad-period. med skola o massa jobb. nu har allt förändrats. men jag tänker inte ge upp de som betyder så mkt för mig pga de som har hänt. de går inte. det är min livsglöd för tillfället. jag ångrade inget då. men nu i efterhand gör jag. blir bara så jävla ledsen för allt är som det är.  när fan ska dom uppfinna denna tidsmaskin, så man kan åka tillbaka till den tid man vill. orkar inte må så här mer. allt har brytits mot mitt normala jag. jag va en glad tjej som skrattade tills tårarna rann som en flod från mina kinder. det har inte kommit ett ända sånt tillfälle denna veckan. allt är så obehaglit. vet inte alls hur allt kommer bli hur jag  kommer reagera. det är så mkt jag vill ha sagt. varför kan jag inte vara stark? varför kan jag inte stå på mig, när jag vet vad som är rätt och fel? men jag vet att jag inte kan göra ngt åt saken, kommer bara börja gråta. jag måste vara stark, jag måste. det är fel alltihopa. du, jag, vi, oss, ni allt är fel. det ska inte va så som det är. fan. jag kommer ingen vart jag är trött. ska sova nu och jag hoppas att jag kommer klara av dagen i morgon, precis som dagarna  innan vårt stegfel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0