=)

då va man hemma efter en trevlig kväll. firade min kusin lina idag. i deras gigantiska hus. dom har byggt på det nu och nu är det så stort som 500 kvadratmeter. haha. men vad ska man göra när man är en familj på 11 pers. =) anyway åt tacos idag igen haha. sen vid 8 körde vi niklas, moses och annamaria hem. och sen åkte vi till nina och thomas. dom andra krökade men jag orkade verkligen inte idag. sen kom mammi med. men hon gick vid 11 för hon ska upp o jobba i morgon med. pappi jag o syster kom nyss hem oxå. och nu är det sängen som kallar. över mysig kväll med mkt prat. nanna gott mina vänner
 


pappa och hans "fina" mobilstrumpa som han är så glad och stolt över
får förgylla detta inlägg. (observera att det är en gammal raggsock men han älskar den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0