dagen

helt underbar dag idag. är riktigt glad. vilket är skönt att vara. har inte varit de så mkt på sista tiden men idag då jävlar haha. när klockan ringde i morse va jag trött som fan. låg kvar i sängen i tio minuter utan att somna om haha så jävla duktig är jag. wiihoo. sen bar det av mot skolan. hade geografi, kolla på en as tråkig film. sen va de dags för fotografiering. hahaha. vi hade varit på branstationen o hämtat dersa kläder. sen tog vi på oss dom o fixade oss. riktiga snyggingar blev alla. sen va de dags för foto, över roligt hade vi med mkt skratt. så de va skoj. sen gick jag fru o frida till konsum o tjockades oss som vanligt. sen skulle vi ha geografi igen, men vår lärare va sjuk så vi flyttade fram historian. vilket gjorde så att vi slutade en timme tidigare iiiih. efter de gick jag o fru en runda i stan sen tog jag bussen hem. ringde till jobb o sa att jag inte kommer på mötet för jag orkade verkligen inte. så nu är jag hemma ska snart börja plugga lite tror jag. i morgon är en överhärlig dag. börjar 11.20 har psykologi sen  idrott sen är den dagen slut. underbart. men men lägger in foto på oss sen, på hur vi såg ut idag. ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0