dagen

började som sagt 11.20 idag. gick upp vid halv 10 och duschade o så. sen skulle mammi köra mig till skolan men hon va seg. så jag va i skolan 20 i 12. haha. hade psykologi och sen idrott. på idrotten hade vi brottning och jag vann över både sarah och fru. sjukt svettig blev jag haha. sen va de bussen till jobb =) jobbade med jessica i Delin. hon lät mig göra altt för att jag skulle lära mig. men det gick väl bra =)mark sa att detta va sista provjobbsdagen. sen är det jobb på riktigt där:P så de är skoj och spännande. jobbade till 7 och tog bussen vid halv 8. =) sen hämtade pappi mig i vellinge. och sen åkte jag hem o åt lite o nyss kollade jag idol. och jag är kääär. fy fan. har redan en favorit och jag hoppas han vinner. tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0