älskar er

sitter på mitt rum och tittar tv. så får jag ett sms av mamma som är där nere där det står följande: God natt hjärtat tack för att du finns. älskar dig / mamma. och självklart börjar jag gråta. vet inte vad jag hade gjort utan dig o pappa. ni är dom bästa. och ni finns alltid där för mig. i alla lägen. när jag har varit i min djupaste deprission och i mina lyckligaste stunder så har ni funnits vid min sida, som ett berg som jag alltid har kunnat stötta mig på. och ni har burit upp mig.  vad skulle jag varit utan er? kommer aldirg kunna tacka er nog för att jag har er. ni är mina bästa vänner. och nu när allt har varit jobbigare än någonsin så än en gång har ni varit där. tack än en gång för att jag har er (L)



nu ska jag kolla på so you think you can dance med pappa. sen är det sängen. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0