8/9

början på denna dag kan man inte annat än beskriva som den värsta på länge.
efter sjukt många sms i natt som fick tårarna att spruta ett antal ggr så somnade
jag vid 3. vaknade vid 6 o bestämde mig för att somna om o vakna 20 över ist. 
o sen skita i att duscha eftersom min första lektion va idrott. 
tog de rätt lugnt vilket va skönt. men sen när jag satte mig på
bussen o mp3n i öronen så började jag lipa som ett barn igen.
fan ta mig. blir så jävla trött på mig själv ibland. va framme vid Ip vid
halv 8 o vi började tio över. så de va bara att sätta sig o läsa geografiboken.
sen kom fru o pussade på mig för jag skulle sluta gråta.
sen hade vi bara kondition på idrotten så jag va med lite halvt. 
va skit yr o mådde bajs. efter de hade vi geografi i två timmar
sn lunch, (äcklig mat ööörk) o sen historia.
efter de åkte jag med filip o sara till sibbarp där vi skulle
simma, eftersom jag inte klarade hela förra måndagen
pga att jag höll på att svimma i havet. så när jag kom dit upptäckte jag
att min älskade tutti va där. så vi simmade tsm o de va bra. 
klarade alla 200 meter utan att vila, i vågorna med sjögräs o tång
och regnet som kom från himlen. stolt blev jag iaf över mig själv.
sen åkte vi med fatmas mamma till södervärn sen pussade
jag tutti hejdå. sen bleev de bussen hem. 
o nu sitter jag här. 
i morgon är de sov morgon till 11.20 över skönt. 
sen har jag psykologi och idrott sen slutar jag. och då ska jag ner
till jobb o jobba i delin. SNÄLLA GUD LÅT DE GÅ BRA FÖR MIG! 
men de gör de säkert. nu ska jag tvätta o städa mitt rum, 
måste passa på så länge man har energi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0