7/9

jobb idag har varit lika jobbigt som att springa 5 mil utan att stanna.
har varit trött och velat gråta om vartannat. och sen när jag kom på
att jag hade glömt min mobil hemma blev de verkligen inte bättre.
men dessa 8 timmar fick sitt slut. och när victor kom upp till kassan
o höll mig sällskap så blev de väl lite bättre. sen kom danne o
vi stängde. och underbara pappi stod o väntade utanför.
sen körde vi hem. och nu sitter jag här o vill verkligen inte
till skolan i morgon. men jag måste. måste ta tag i projektarbetet
o allt annat nu. sen är de idrott direkt klockan 8 på morgonen.
och sen simmning i sibbarp vid 2. =/
anyway ska ner och jobba i delin på tisdag.
fasar lite halvt för det men vad ska man göra.
sen börjar mina körlektioner igen nästa vecka o de ska
bli skönt att komma igång med det igen.
nä sängen kallar. sov  gott.



btw. Grattis älsklings jasse på 18 års dagen. snart är det min tur oxå o då ska vi race med våra bilar. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0