5/9

har sovit ovanligt bra inatt. tror att det gjorde lite underverk när jag testade att ligga på spikmattan på mässan. haha
vaknade klockan kvart i 8 av att mamms kom upp o väckte mig. ringde o sjukanmälde mig direkt sen satte jag mig vid datorn o började på mitt svenskarbete. och jag tackar gud för att jag har sånna underbara vänner som jag har (niccie o josse) som finns där i alla lägen o hjälper mig. i detta fallet när jag inte förstod vad som skulle göras med mitt arbete eller vad dom menade. så tar N&J sig tid att hjälpa mig fast dom båda två jobbar. sånt betyder.
är iallafall klar med texten nu, den som jag har haft så mkt ångest för den senaste veckan. så är jag änligen klar. det är samma kännsla som när vi vandrade med skolan o när vi stannade o fick ta av oss våra tunga ryggsäckar från ryggen. såå underbart känns det nu. ska gå ner o försöka få ngt i mig. typ en frukt eller ngt.
sen vid 14 blir de jobb. jobbar till 19 sen hämtar niccie o josse upp mig sen bär det av till camillas 20 års fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0