4/9

dagen igår gick väl lite hyfsat. mkt käänslor och ännu mer tårar.
men allt blev bättre sen när jag träffade mina älsklingar fru,niccie och josse.
åkte iväg till burlöv center o handlade lite. träffade även lissy mfl. vilket
va inte igår. sen lämnade vi niccie o så följde josse med mig hem, jag lyckades äta
en korv med bröd och chocklad som niccie bjöd mig på.$ (Y)
 josse hjälpte mig med svenskan lite. vilket jag är tacksam för =)

idag tog jag sovmorgon kännde att jag behövde de.
åkte till skolan och hade svenska och geografi.
sen kom syster o hämtade mig i vellinge sen körde vi hem till
mormor där mammi oxå va.
o just nu är jag med mamma på hälsomässa.
mkt intressant faktiskt. och thank good för mobilt bredband.
är inte så jätte lycklig av att ha en fotmassör framför mina ögon bara.
men annars är det okej.
har lyckats äta lite pasta idag oxå.
och jag hoipppas verkligen att jag kommer igång med att kunna
äta igen. fast jag är aldrig hungrig längre. vill vara spy när
jag känner matos eller det är dags för mat. =(
anyway i morgon blir det jobb 14-19. hoppas
jag inte stöter på ngt som jag absolut inte vill  
sen till niccie o sen vidare till camillas 20 års fest. =)
men men ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0