<3

det blev inget städning av rum innan.
utan de blev sängen. sov en stund
tills mamma kom upp o sa att
de va mat. åt kräftor och räkor.
jag kom på mitt i när jag satt o skalade
kräftorna o tog bort bajssträngen,
så en bajsfylldsträng sen lika
äcklig ut och lite svart ut som de
gojset man får i ögonen när man
är sminkad o ska tvätta bort sminket.
ni vet de svarta som fastnar i ögonen,
där nere så är de så segt och man får
lixom inte tag i de. De är jävligt likt
de där med bajssträngen och gojset
i ögonen.
iallafall de va nog gott med kräftor.
smakar inte så mkt pga förkylningen.
men jag älskar de så jag tror att jag
gjorde de denna gången med.
just de. lilli ringde innan. min älskade
lilla älskling. han sa att dom saknar mig
mkt och dom hoppades att jag hade tid
för dom snart. och jag saknar dom med, =(
men jobb o skola tar all min tid. tänk innan
när de va jag och dom 5 grabbarna.
de va tider de. vi hittade på allt tsm. när jag passade min kusins lägenhet i 2 veckor så bodde dom hos mig,när jag har varit ensam hemma i veckovis så bodde dom hos mig. mest fredde, lilli & nelson. mina favoritpojkar. Alla fester vi haft här hemma, allt centrumhängande o fritan hängande. hahaha de va tider det.  var gick de fel? jag saknar er oxå och jag hoppas att vi börjar hänga tsm snart igen.  jag älskar er o de kommer jag alltid att göra (L)



ps. på tal om saknad saknar jag niccie o josse mkt.  mina små hjärtan. känndes som de va år sen vi sågs  sist. som sagt jag önskar att mitt dygn hade mer än 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0