24/9

haha skit ball att komma till skolan och se att alla i klassen gick som om att dom hade bajsat på sig. ahaha alla hade träningsvärk så jag va verkligen inte ensam. dagens första lektion va Religon och det är rätt chill. sen hade vi historia gånger 2. vilket är jobbigt för jag hatar historia. sen lunch. sen skulle vi ha Psykologi men vår lärare trodde att vi började 20 senare. så när hon kom va ingen kvar. så vi hade 1½ timmes rast, så jag o fru begav oss till affären o handlade godis, som vanligt. verkligen inte alls bra att skolan ligger så nära många affärer och cafeer. :P sen hade vi svenska. ska göra ett stort arbete nu igen. men men. sen tog jag bussen till Trelleborg, skulle köra halv 5. men jag va däär vid 4 så jag bokade in fler tider. sen kom florim och sarah o lämnade mina filmer och sen va det dags. usch har inte kört på 1½ månad och jag hade glömt bort att jag hade sånna skills. HAHA gick iaf skit bra och jag är endå lite stolt över mig själv. sen hämtade papps mig och jag kom nyss hem. mammi  jobbar till 10 ikv vilket menas med att jag o papps ska laga mat. höhöhöhö o de är alltid lika spännande. sen är det pluggpluggpluggplugg&återplugg. har Geografi prov i morgon o jag har inte ens läst det en gång. usch fy.
förövrigt så har jag ångest för exakt allt som passeras i mitt liv just nu, skola, körkort, födelsedag mm. så att lista ut hur jag mår är typ lika svårt som att komma på var en cirkel börjar.
men men nu ska jag återgå till geografins "spännande" värld.  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0