19/9

hejhejhej.
idag vaknade jag som vanligt.
va helt klar kvart i 7, när jag kommer
på att jag börjar inte förrän nio. DOOOH
så jag gick ner till mamma o sov med
henne till 8. sen tog jag bussen 20 över
till skolan. hade dubbel religon. sen
va svenskan och ARLen inställda.
så jag tog bussen hem vid 1.
underbara mammi hade gjort kyckling-
sallad till mig. mummms. mös
lite med mammi sen nu åkte hon till jobb.
och hon jobbar till 10 ikv. =(
tänkte åka ner o jobba lite idag i delin.
men mår fortfarande dåligt.
 så jag sket i det. men är endå stolt över mig själv
att jag åkte till skolan idag. Bra där nadja.
ska vila lite nu sen blir de att träffa älsklingarna
ikv. =) hoppas alla har haft en bra dag idag.
ja och här kommer en bild på mig idag -->
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0