1/9

hela dagen har jag smakat salt, inte svettsalt utan havssalt. mitt hår är så salt o äckligt att jag funderar på att hoppa in i duschen nu. anyway har mått bajs hela dagen, men trots detta stannade jag kvar i skolan. tro det eller ej men jag har gått (snart) tre veckor utan att skolka en ända dag/lektion. är skit stolt över mig själv. men jag gör de för att jag ska få ledigt sen när jag ska till thailand HAHAHA. liten baktanke har jag allt. iallifalli har vi fått lite ideer när de gäller projektarbetet. så vi får se hur de går. sen har jag även fixat lite ärenden i stan idag så som att boka tid till att fixa mina naglar, lagom o bra till min födelsedag haha. sen följde jag med fru till emres (frus pojkvän) lägenhet o vattnade blommor o ge hans fågel mat. sen fixade fru mina ögonbryn så nu e dom vackra.haha.
har bokat in tre nya tider till körning nu oxå så de e skönt. vill komma igång igen med körkortet så jag får de så snabbt som möjligt. hade vatt skönt att få de innan detta året är slut. 
men måste hoppa in i duschen nu sen blir de iväg med mamms o fixa lite stuffs.
sen ska jag hem o plugga till ettt prov på torsdag sen förhoppningsvis göra lite på svenskan som jag inte kan, men jag måste göra de. i morgon är det iaf sovmorgon till 11.20 så de e skönt.
sen onsdag har jag lagt in extra matte. och på torsdag ska jag hjälpa mamma med en sak mellan 17-21. kommer att tjäna 1000 kr på det så det är nice. =)
nä måste gåå nu ha de så bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0