17/9

det blev ingen "god natt" för mig. vi förstår varnadra inte längre. så det är inte lönt att vi kämpar. jag vet igentligen inte vad jag tänkte när allt hände, skulle de bli bra efter åt? skulle de bli som förr? allt har bara blivit tvärtemot. jag önskar att ingenting av de som har hänt hade hänt, det är inte värt de för fem öre. än en gång blir jag besviken på mig själv att jag inte kunde stå upp för allt de jag har stått upp för innan. alla mina regler, som du visste om. att jag bara bröt dom så där. jag känner mig kvävd. och jag vill kunna andas igen. på mitt egna vis. utan att folk ska säga till mig vad jag ska göra och inte göra. och jag hoppas du accepterar det. och jag hoppas att du snart nog sätter dig in i min situation och inte bara tänker på dig själv. som sagt det är inte lönt. vi bara går om varandra.
lyckades iaf somna runt halv 3. hade mardrömmar som vanligt. hade satt min klockan på ringning halv 8 för jag skulle se hur jag mådde. men jag bestämde mig för att sjukanmäla mig idag igen. mammi kom upp vid 9 o väckte mig. och hela huset luktade nybakta bullar. mums. härligt att vakna på de sätttet. sen nyss åkte hon iväg till jobb =( och hon slutar 10 ikväll. försökte tvinga papps att va hemma med mig idag men han sa att han va tvungen att jobba, buuuh så nu är jag all alone igen. och jag börjar redan bli uttråkad. men men vi får se vad dagen har att erbjuda.
hoppas ni får en bra dag allihopa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0