17/9

då va denna onsdagen förbi. har inte gjort ngt alls speciellt idag. bara tagit de lugnt o druckit massa te med honung i. vilket resulterade i att jag har fått springa på toaletten stup i kvarten. har haft myskväll med pappa. vi käkade inne vid tven och sen blev de idol, efterlyst och so you think you can dance. haha o pappa va helt inne i de. tror att han kommer bli en trogen tittar med mig nästa säsong. han älskar iaf twitch och chelsea. haha. om jag ska vara ärlig förstår jag inte vad mark gör kvar där. Will skulle verkligen inte behöva åka ut idag. =/ sorgligt men sant.
förövrigt känner jag mig rätt off från allt förtillfället. vet knappt inte vad det är för dag längre. eller vad det är för datum eller ngt. känns skummt. tror att jag har hostat upp mina lungor idag, för jag har skit svårt för att andas. o sen är jag seg i min hjärna, vilket kan vara för jag har nog snytit ut den. annars finns det väl inte så mkt mer att säga än att jag vill bli frisk o börja jobba igen. skulle ju jobba i delin idag, hade vatt en perfekt dag, men nää inte kunde jag de eftersom jag är sjuk. bläää. ringde körskolan o avbokade min tid i morgon oxå. känner inte alls för att köra.
men men snart är jag väl back on track.
och nu är det inte långt kvar till min 18 års dag och sedan min 18 års fest. jag lääängtar. =) och jag hoppas att alla kommer. för dom jag har bjudit är förtillfället en stor fel i mitt liv och jag hoppas att alla vill komma och fira denna dag med mig och göra den så bra som det bara går.
nää nu kallar sängen. hörs i morgon. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0