16/9

usch idag känner jag mig gnällig och mår inte ett dugg bättre än igår. snarare sämre. denna smärta i min hals,nacke och rygg dödar. jag tror det är gud som straffar mig hahaha. jag är ALDRIG förkyld annars. o nu är jag allt. usch fy. iaf ringde och avbokade min körtid idag och sen är jag hemma från skolan idag oxå. så det blir massa plugg till Religonsprovet som jag har i morgon, hade helt glömt bort det. men men tror inte att jag kan jobba i delin i morgon heller. är nog inte så smart och smitta ner alla kunder. haha men kul hade det varit om alla hade blivit förkylda efter att jag hade jobbat där en dag. höhö så jag får väl ringa dit idag o säga att jag inte kommer.
nä nu ska jag göra ngt vettigt eller ett försök till att göra ngt vettigt. fan va tråkigt inlägg detta  blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0