15/9

dagen har varit mysig. har bara legat
 o kollat på film hela dagen med mamma.
sen gjorde vi lite mat till min fest som vi
 sedan ska frysa. så allt sånt är klart så
snabbt som möjligt. för övrigt  mår jag bajs.
men försöker endå bita ihopa och va nåttsånär glad.
om jag bara kunde va en lite mer okännslig typ.
bölar fan för allt. och alla tankar vad ska jag med dom till?
dom orsakar bara problem. jag behöver inte va sjuk för de
 får mig att må ännu mer psykisktdåligt än vad jag redan gör.
jävla skit. jag säger att allt är bra och sen försöker jag glömma
det som har hänt, för allas skull. men vem försöker jag 
lura? varför ska jag ljuga för mig själv för att andra ska
må bättre och tro att jag mår bättre? riktigt dum är jag.
blir så jävla trött på mig själv asså.
men nu är de gjort och de finns inte så mkt man kan göra
åt de som redan har hänt. mer än att försöka att gå vidare.
fast det inte är så lyckat för min del. men jag försöker iaf
och de är väl det som räknas.
men men jag är glad om ni är glada o mår lite bättre iaf.
o att allt har löst sig nu mellan er. 
 men men nu ska
jag städa lite på mitt rum tror jag. hoppas ni haft en bra dag
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0