12-13/9

usch igår va de sjukt svårt att gå upp. kändes som om att jag hade ett rivjärn i halsen. men sen under bagen blev det bättre. slutade 12.10 sen hade jag fått tid hos min projekledare klockan halv 4. och jag orkade verkligen inte vänta så länge på att snacka med henne i 10 min. och dessutom skulle jag jobba. så jag åkte till jobb, hade sagt att jag kunde va där till 3. men jag va där redan halv 2. så dom blev glada wiiiehoo. hade glömt min tagg på morgonen så jag fick typ be alla öppna till mig över allt. haha. satt rätt mkt i kassan men sen bytte jag o jane så jag packade upp massa saker ist, mkt roligare. sen vid halv 5 hade jag en kvarts rast så då gick jag o käkade en halv bulle. sen blev jag uttråkad så jag packade upp lite saker till. sen rullade allt på fram till halv 7 då jag hade min andra rast. så då gick jag in i delin o stod o snackade med florim och ngn. sen klockan 7 tog min rast slut så då va de att sätta sig i kassan igen. Stängde med fredrik. och vid 9 kom han upp till mig i kassan så satt vi o snackade o fixade tidningarna o så. hatar att han ska sluta. =( buuuh. gillar fredrik jätte mkt. men men han har lovat att komma o hälsa på mig iaf. sen tvingade jag honom och florim (och sara, om hon vill) att dom ska komma på min födelsedags fest haha. så jag hoppas dom kommer. =) sen efter stängning kom mammi o hämtade mig. sen åkte jag hem o sov.

idag är jag förkyldare än ngnsin o min näsa bara rinner. o jag fryser som en häst. mamma o pappa tycker att jag ska va hemma o vila mig o bli frisk men ikke. jag ska till jobb o jobba. haha. o sen efter jobb skulle jag visst med mamma o dom på kräftskiva, hade helt glömt de. o idag ska patrick o enya fira sina födelsedagar så jag kan tyvärr inte komma dit =( önskar att mitt dygn hade fler timmar än 24. det är så mkt jag ska hinna med. ibland glömmer jag att andas. känns de som haha. iaf har ringt runt till alla i släkten nu, om min födelsedag. så nu ska jag bara få tummarna loss o säga till alla mina kära små vänner. tänker skriva ett sms o sen vidarbefodra de till alla. haha.
men men nu ska jag in i duschen sen är de jobb som gäller.
ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0