11/9

blev ingen skola idag utav lite olika anledningar.
så jag tänkte att jag skulle ägna större delen av
dagen till min terori bok så jag kommer igång
med körkortet igen, och sen tänkte jag oxå plugga
lite Religon, eftersom vi har prov i de nästa vecka.
jaa de e väl så min dag ser ut.
tänkte även tvinga josse att se på "brudens
bästa man
" med mig när hon endå ska till
mammi o få massage idaug.
just de ja, igår hade jag ju myspys kväll
med solning, bad o hårinpackning o sånt.
o när jag skulle ta ansiktsmask så såg jag
att jag hade köpt hår mask, =( men den va
skit bra. mitt hår blev fan helt bra.
men som tur hade jag en annan ansiktsmask
hemma. anyway jag känner mig som en helt
ny person wiihooo. nu ska
jag lägga mig i sängen o mysa med
mina böcker. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0