10/9

vill börja med att säga grattis till kusin vitamin robin som fyller år idag =) wiiie. grattis.


sen måste jag bara säga. wooooow aaarrh iiiiih fy fan va grymma dom va igår i sytycd.
Jag ska gifta mig med min älskling. fy fan vad han är grym iiiih.
 anyway idag började jag klockan 9, hade relion, historia x 2, och sen va där ingen lärare som kom till vår psykologi
så vi gick uppgifter vi skulle göra på svenskan sen slutade vi. så de va skönt.
började iaf dagen med (klockan 10 då) att gå o käka kebab med fru haha.
o sen gick vi o handlade ½ kilo godis var typ.
efter skolan kom josse o hämtade mig. sen åkte vi o kollade tattoos o sånt.
snart mina vänner snart. iiih.
sen avslutade vi det hela med gyros från oxie. haha.
jaa som ni märker mår jag bättre o min aptit har kommit tillbaka. haha
käkade med papps sen städade jag o josse lite. sen åkte hon nyss hem
skrev ner alla som jag skulle säga till om min födelsedag, och än så länge är
vi uppe i 57 st. :S haha. de kommer bli ball.
iallifalli tänkte att jag skulle sola en snabbis nu sen lägga mig
i badet med ansiktsmask och hårinpackning och bara njuta
fram till sytycd börjar. wiiie:D

underbara älsklingar vad skulle jag gjort utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0