wiihoo

va hemma från skolan idag eftersom  jag har kallsvettats hela natten. skit jobbigt när man är så varm så man svettas sen fryser man så mkt att man skakar. dessutom hade jag huvudvärk så jag stannade hemma. pappa kom upp i morse runt sex o frågade hur de va med mig och om jag skulle till skolan. skit gullig (L) sen väckte frida mig igen och meddelade att jag hade fått VG på historieprovet, vilket jag inte alls trodde jag skulle få eftersom vi endast pluggade på Religonslektionen innan vi skulle ha historieprovet. så jag trodde de va kört. men de hade tydligen gått bra endå haha. wiiie. så de va en bra start på morgonen endå. ska snart ner o äta frukost sen ska jag städa på mitt rum. sjukt nog så är det lov nu, vilket är underbart =) dock blir de en del plugg eftersom vi har prov osv veckan direkt efter lovet. men men. nu tänker jag gå ner. innan de ska jag kolla hur mkt penger jag fick i lön. höhö. ha de bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0