what doesn't kill me can only make me stronger

ja jag vaknade ju tidigt i morse sen gick jag ner till mammi så käkade vi o hade mys. sen fick vi några chockar osv. o jag hoppas inte att allt detta kommer bryta ner familjen nu. vi har klarat allt nu i många år o jag vet att vi kommer göra de nu med. fast att jag vet att mamma o pappa är så trött på de att dom vill spy på allt. men sen är dom inte dom som ger upp. tycker bara så synd om mamms o papps. =( de hemskaste är att ingen förstår hur allt är. och alla tycker inte att de e så jobbigt. men när man lever i de och man går igenom sånna här saker varje dag i snart 12 år så är det mkt. då orkar man snart inte mer. men som sagt vi kommer fixa de. visst?
iaf efter allt så började jag o mamma att städa (pappa va redan nere hos thomas o hjälpte honom) och tvätta osv. sen vid halv 1 kom victoria upp o sa att de va mat. så då gick vi till nina o thomas o käkade mat. kyckling, ris och currysås. mums. o nu sitter jag här bara sitter. snart är det jobb. sen ska jag nanna hos josse ikv vilket ska bli skönt. behöver träffa mina älsklingar o få lite annan energi. nä måste hoppa in i duschen nu. ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0