myspys med bästa pappa!

såå skönt det va att sova en stund innan.
tände massa ljus på mitt rum ( jag vet att
man inte ska sova med tända ljus med
de va värmeljus som är i lycktor) och sen
la jag mig i sägen och innom loppet av 2
sekunder nannade jag. jag behövde
inte ens tänka, som jag förövrigt alltid
gör innan jag ska sova. antingen på
saker som hänt, saker jag vill ska hända
eller hur dagen har varit, i detalj. de e
avslappnade som terapi typ haha.
sen kom pappa upp vid 7 o väckte mig
o frågade om vi skulle äta ngt. hade
ju bara ätit frukost på jobb runt 10.
haha så de blev att pappi åt en bit paj
och jag som inte gillar paj, stekte en
bit lax till moi. mums. sen blev de
mys vid tven. pappa försökte övertala mig att vi skulle se "dansbandskampen" enbart för peter settman va med. haha men vi kämpade o de va verkligen de sämsta jag sett. först vågade inte pappa erkänna att de va kasst men sen så. haha. älskar dagar/kvällar med pappa. han är min bästa vän som sagt. och vi är så sjukt lika på många plan, finns nog ingenting som han inte vet om mig. killar, fester, skola, jobb, kompisar, brustna hjärtan you name it. han vet allt. min älskade pappa. iaf mamma slutade 8 så då kom hon o syster hem. dom hade köpt massa maraboo chokladkakor mohaha för pappa o jag hade ringt o bett henne handla, gottegrisar som vi är! sen blev de sing a long. riktigt mysig kväll med familjen. kände mig så glad o lycklig när vi satt där och sjöng med i alla låtar. och sen när vi hade "gissa reklamen" haha. de e kärlek. vår töntiga familj är så mkt kärlek. me love you. sen nu sitter jag o lyssnar på Beyonce. ska hoppa i sängen nu. ska upp runt fem i halv 7 för att sedan åka o jobba. öppnar i morgon med=P men men det är cash mannar. men vi hörs i morgon hoppas ni haft en lika bra och mysig lördagskväll som jag. Ciao

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0