=)

igår blev det som sagt bowling. josse hämtade upp mig 20 i 5. och sen hämtade vi upp niccie efter hon slutat. så åkte vi till burlöv center. gick runt o kollade o prövade kläder o hade oss. fick en halv nakenchock och jag är ju som jag är, när jag tycker ngt är roligt så kan jag inte hjälpa de. så jag doooog av skratt HAHA. stackars lilla tant. sen käkade vi o så där. sen åkte vi väl vid 8 mot Triangeln stannade till på EH o handlade. sen hämtade vi upp max och sen matti med. sen släppte dom oss på Kronprinsen och körde o hämtade julia. sen va de bowling. jag sög som vanligt men jag älskar de. haha. sen va matti tråkig. så nike, max och josse o jag åkte o hämtade upp jocke=D sen körde vi o hämtade en bil o sen hem till nike o chillade där. de va mys. sen vid 1 åkte jag o josse o hämtade hennes föräldrar för dom hade varit ute o svirat. sen körde dom mig hem och sen va de sängen vid 2.

i morse när klockan ringde ville jag bara döööö. 06.15 japp japp. mina ögon va så röda och dom sved som helvetet själv. usch. så in i duschen o gjorde mig klar. sen väckte jag pappa 10 i 7. o han fattade ingenting haha. sen körde vi till jobb. va där redan fem över halv 8. stod o snackade med mark lite. och sen kristina och sen Jocke. och han blev så glad att se mig att jag fick en kram o allt. underbara chefer man har. snackade även lite grann med florims mamma o pappa. kändes sjukt konstig, länge sen sist men de va trevligt! underbara jocke hade tagit in tidningarna till mig wiie. skit lite att göra i början o sen blev de skit mkt. fick köra vissa stunder med 3 kassor. jobbade i kassan med jessica wiiie:D sen va de frukost o så. sen lite jobb till sen rast och sen kom dagens höjdpunkt.
en man kommer fram jag tar betalt osv. så säger
han: kan du hjälpa mig hem med varorna med?
jag: haha nä de kan jag tyvärr inte, jag måste jobba o tjäna pengar.
han: gift dig med mig så kan jag betala allt du vill ha. (observera att gubben va 80 typ)
jag: haha (skämdes som fan)
näää då börjar gubben sjunga och  gå ner på knä. HAHAHA och jag dööör av skratt samtidigt som jag tycker att de e såå skämmigt. så sjunger han kärlekslåtar från 1700 frös ihjäl. hahaha
sen när han gick så sa han: okejdå, men nu har du något att tänka på. jag menar allvar. gift dig med mig
HAHAHA o jag skrattar sen tar jag nästa kund som kom till min räddning. =)
sen tog jag bussen till vellinge. så hämtade pappi mig där. sen lämnade vi av stolar o sånt hos nina o dom från festen. sen hem o fixade med massa annat. och nu ska jag vila för jag e trött. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0