praktik

i tisdags ringde klockan 06.15 när jag igentligen skulle börja 11.20 men eftersom vi skulle iväg på praktik så va de bara att gå upp, fixa sig (dock blev de mjukis för jag orkade ingenting annat) o sen ta bussen till skolan. när alla hade kommit o så blev vi inlastade i en buss, mot lund. såklart sov jag på bussen wiie. sen börja övning nr 1. vi skulle va demostranter. så skulle poliser sköta de snyggt. samtidigt kom där in ett tåg (eftersom vi va på lunds central) med en man som hade blivit knivskuren och så hade det varit slagsmål. så polisen skulle fixa detta då på bästa sätt. det roliga med detta va att allt normalt folk som va på lunds central trodde de va allvar så jätte många fotade osv. sen filmade dom oss och såå oxå och de va skojigt.

    
         
  



sen efter ett tag blev vi inlastade igen, denna gånge blev vi körda till Husie, försvarsmaktens anläggning. jag tror nästan att alla somnade på bussen då haha. iaf där fick vi pastasallad och fick uppdrag, och vissa blev sminkade.

      


sen blev vi inlastade i bussen igen som körde oss till ett hus i Limhamn där vi skulle vara på "Disco". och där skulle bli en discobrand. så dom hade satt på högmusik och rökmaskiner o så. haha. de va skojigt förutom att man va helt trött och att de tog en evighet innan dom kom. sen till slut kom brandbilar o poliser o sjukvårdare osv. där kom rökdykare som fick ta ut oss o så.

        


          



det är sånna här stunder som man älskar att man valde att gå bernadotte. för de e sjukt ball med sånna övningar haha. och nu när jag kollar på bilderna så känner jag bara att jag kommer sakna min klass så sjukligt efter studenten=( buuh.  


ps. tack frida sötnos för bilderna.
ps2. på den 6 sista bilen är en bild på mig och frida, och den 2 sista bilden är en bild på Frida och sara. Två helt underbara tjejer som jag har gått i samma klass som i snart 3 år. utan att vi har umgåtts. men nu så. wiiie.
ps3. på den tredje bilden av "sminkningsbilderna" är min älsknling marita. i love her.

haha tack o hej =)

Kommentarer
Postat av: Frida (H)

ps 4, Nadja e söt :D

2008-10-23 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0