=)

fy fan vad jag har varit duktig, klapp på axlen.
har städat hela min klädkammare och sorterat
bland mina kläder och lagt undan/kastat det
jag inte använder mer, fixat till på min smink-
hylla, hängt upp all rentvätt, stoppat undan
alla glas o de jag fick när jag fyllde år för
de ska sparas till jag flyttar hemmifrån.
älskling har kommit in ett par gånger
oxå, och då har vi myst.
sen har jag städat mitt rum och plockat
undan alla onödiga saker som har  varit
framme, har oxå plockat undan alla
chockladaskar som jag fick när jag
fyllde år (5 st) annars kommer det bara
sluta illa. haha. och undertiden som jag
vatt så duktig så har jag lyssnat på
Ne-yo - miss independent och Beyonce -
if i were a boy
om och om igen. haha.
det är kärlek. älskar dessa låtar.
anyway snart är det helg och jag känner
på mig att detta inte kommer bli en sån
helg som jag önskar att de kunde va.
jag vill festa och ha skoj. men eftersom
alla är fattiga så kommer det säkert inte bli
såå =( buuuh. men men. ni kanske inte
märker det men jag själv har märkt att jag
har blivit så mkt gladare och fått mer energi fast jag är trött som ett as så är det endå på ett annat vis. och sen har jag börjat sköta skolan mer (igen, det har sina perioder) och det är jag glad för. men det har jag väl bara mig själv att tacka för. eftersom jag lovade mig detta nu när jag fyllde 18. inget mer trams att må dåligt över allt folk sviker och sårar en till höger och vänster. och jag orkar inte tänka på allt som har hänt nu mer. det tillhör det förflutna och jag har varken lust eller tid till att dra fram de i min hjärna igen. de får ligga där längt bak. självklart har jag inte glömt allt jag har gjort mot en viss person, det kommer jag aldrig att göra och jag tror inte att jag kommer förlåta mig själv för det heller. och jag kommer aldrig förlåta en annan person i heller för de som han gjort mot mig. och fortfarande äcklas jag av allt, alla ord och alla händelser. men nu har alla parter accepterat läget tror jag. och det har nog även jag oxå gjort. och det finns inte så mkt man kan göra åt det som har hänt. vi kan iaf säga hej till varandra utan att börja gråta och det är alltid en början. sen kommer det kanske utvecklas under tiden. men eftersom han sa att jag skulle lämna dig ifred så antar jag att jag får göra de, fast jag lovat mig själv att inte göra som andra säger när dom försöker bestämma över mig. men denna gången får jag väl göra ett undantag.

ska iaf gå nu, nästa helg ska jag fira evelina och linda. och de ska bli skoj eftersom jag inte träffat alla på sjukt länge. wiie och sen är det lov, ÄNTLIGEN, och helgen efter det ska vi gå och se Björngustafsson mfl och även ut och äta och de ska bli mys. måste iaf gå nu. ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0