gårdagen

första lektionen vi hade igår va ARL. och de va kim från Revinge P7 som va där. han berättade hur de va att va officerare o sånt. så de va skojigt. sen hade vi Religionsprov och det gick så jävla bra. tror jag iaf jag kunde alla frågor så jag tror de gick bra:D haha. sen gick jag o ali o handlade baugetter jag va huuungrig. sen hade vi religion igen. började prata om Judendomen. och efter de hade vi svenska. sen va de lunch och äcklig mat så jag åt ingenting. och efter lite håltimme så hade vi ARL igen fast med staffan. skulle göra de arbetet som James bad oss att göra. och jag, filip, frick, johan och max blev en grupp. trevligt trevligt. =) sen slutade vi. och då tog jag bussen med filip till skanör, eller han hoppade av tidigare haha. sen va de dags för jobb. skit mkt va där o göra när jag precis kom så jag fick sätta mig i 3:an direkt. sen blev de lugnt o då hade jag ingenting att göra så jag frontade hela mejariet, bakade bullar, fixade bland godiset & fyllde på Frukt och Grönt. sen kom sofie med wiiie. skit länge sen man såg henne. så 20 min innan min rast hade jag absolut ingenting att göra. så jag stod uppe i kassorna o snackade med sofie och BM. sen tog jag min rast och de första jag ser när jag kommer in i lunchrummet är det här:






























riktig ångest. hela jobb är på mallorca och har fint väder osv. sen är de skit väder i sverige. blää. men sen tänkte jag att dom slösar pengar medans jag tjänar pengar som gräs denna helgen höhö. så då blev jag glad igen. och dessutom så ska jag med nästa år. så de gör ingenting. men sen blev jag ledsen igen när jag såg de häär:




jävla fredrik haha. sen när de hade gått en halvtimme så va de dags att börja jobba igen. Bm & sofie gick hem o jag satte mig i kassorna. och vi 8 va de sååå lugnt. så jag ringde upp victor till mig i kassorna så satt vi o kollade idol. haha. sen kom där ngn kund då o då så då tog jag den. och så gick victor och jobbade lite sen kom han igen. så fortsatte vi kolla. så höll de på hela kvällen. riktigt nice. sen kom danne väktare oxå. och då hade vi tre gissa leken o de va skoj. och sen va de stängning.


idag börjar jag 17 och slutar 22.15 fem timmar bara och de e rätt skönt. sen kommer josse o niccie o hämtar mig efter jobb. sen ska vi hänga. haha. men men ska ner nu till min kära pappi. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0