underbart:D

vaknade i natt vid två och kunde knappt inte somna om. är väl helt för nojig inför morgondagen.:P sen vaknade jag halv 9 av josses sms. så jag gick ner till pappi. så käkade vi frulle när mamma kom in. så va mamma o pappa störgt jobbiga som vanligt. o jag med. haha. sen ringde jossa och jag höll på o va jobbig. tillslut skrattade jag så mkt att de bara kom tårar. ni vet när man kommer i ett sånt läge där man bara skrattar och gråter. man vet inte riktigt om man gråter för ngt eller om man gör de för de e skoj. hahaha. sen skrattar man i ett år och tårarna bara rinner. det är den härligaste och jobbigaste känslan jag vet. den är så underbar. hahaha:D wiiie. iaf har städat hela min ovanvåning nu, mitt rum, toaletten och de stora rummet. wiiie. ska bara damsuga oxå. sen är de dags för massa fixande. mår så bra idag. allt känns underbart:D wiiiiie have too gooo ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0