underbaraste dagen =)

idag är de söndag och de känns verkligen. har världens bakfylla. haha men ack vad jag gillar det med tanke på att dagen igår va såå underbar. riktigt stressig dag va de igår. vaknade vid 9 o sen fixade jag o pappa med tälten osv. sen kom josse så satte vi in alla stolar o bord o allt ljus o musik anläggningen o allt. sen kom niccie. så höll vi på med dessa J*vla snappsvisor och allt annat. klyddade som fan. sen blev de även färgning av mitt hår.  sen kom dom o lämnade Gasolkanonen så vi skulle få värme i tälten. och fy fan va varmt det blev när den va igång. man trodde nästan att man satt i en bastu. sen när klockan närmade sig halv 4 åkte vi till jobb o hämtade maten. eller två fat med exotiska frukter och kätt osv. sen snabbt hem igen o duscha och hade oss. sen kom folket. wiiie. sen blev de mat, snappsvisor, efterrätt, lekar, ännu mer sprit, dans. sen blev det bad haha. vi va typ sjukt många som badade. riktigt trångt blev de. först va de bara jag, jocke, amir och johan sen blev den vaarmare och då kom alla. och de blev allsång haha riktigt skoj. sen åkte typ alla o vid 4 i morse började jag niccie och jossa plocka undan. sen sov dom här och jocke o max, victoria, andy, natta och Hardy. =) sen låg nvi o snackade till halv 6 kasnke. sen gick vi o la oss. sov skit skönt vissa stunder. älskar att somna i dina armar :$ de e som förr. och de e mys. dock blev de lite trångt sen när vi båda delade en kudde, fråga mig inte varför vi gjorde de haha.men de blev så. iaf sen vid 10-halv 11 gick vi upp o gick ut o tog ner tälten o såå. sen kom nina oxå så käkade vi frulle. sen blev de chill o sen åkte dom andra nyss. så nu är de bara  jag o josse kvar.

tack allihopa för allt igår. och tack för ni kom. de va helt klart en av dom bästa dagarna i mitt liv trots alla tårar och känslor och alla snappsar o allt. haha.
och tack för alla presenter. fick thailändska pengar, svenska pengar, choklad, champange, olika vinglas  och andra sorters glas, sprit, prsentkort med mera. mest tack till mamma o pappa som har lagt ner så mkt pengar på hela denna fest och tack för ni är så underbara:D i love you.

haha måste bara berätta om matti o jockes kort till mig. på framsidan stod de : GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. Idag är det rätta tillfället att säga något om alla dina kvaliteter ..... Du ser bra ut, är positiv, intelligent och du är givmild. sen när man öppnar de står de:man skulle kunna tro att vi är släkt. sen har dom skrivit: Grattis på 18 års dagen önskar matti och jocke. Ps. var inte glad, du är fortfarande skit liten för oss. HAHAHA
så jävla torra.

bilder kommer sen när jag pallar o mår bättre. haha ciao. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0