underbar dag

underbar dag riktigt underbar. dagen började med sång från familjen. ville bara somna om efter de. för jag vaaa så trött. men jag gick upp o duchade o fixade mig. tog bussen till malmö Ip när ali ringde mig o sa att vi skulle ha teori ist. doooh fick vandra hela vägen till skolan igen. så jag skulle byta om till vanliga kläder igen, men upptäckte att jag hade fått med mig min systers tights. hahaha. så dom slutade typ på halva vaden och täckte halva min röv (Y) perfekt. iaf hade teori på idrotten och sen mentorstid. och klassen sjöng för mig hahaha. sen geografi och vår lärare är sömnpiller nummer 1. höll på att somna så många ggr. sen va de lunch så hörde jag i högtalarna diiing-diiing-doooong. och sen hör jag min fru: GRAAAAATTTTTIS TJOCKIS, JAG ÄLSKAR DIG MIN FRU. omg som jag skämdes hahaha. sen blev de sång igen.
sen hade vi geografi och efter de historia. sen prövade vi studentmössorna. wiiiiie inte många månader kvar nu mannar. haha. sen fixade jag lite ärenden i stan med fru. sen bussen till coop. så kom pappa o hämtade mig. sen åkte vi på jakt efter en smörgåstårta. för jag va sugen på de. beställde en från smörgåshörnan. mums. sen hem o kkäkade när mammi jobbat klart. sen kom mina två älsklingar. fick presnter av dom. wiiie tack (L) jag älskar er! sen har vi haft mys fram till nu. fixat lite saker inför festen osv. sen kom även thomas upp o gav mig presenter och såå. aaaah gud vad jag älskar mina nära o kära. ni är dom bästa.
och tack än en gång för alla samtal och sms idag och allt skrivande på msn och facebook o överallt. det betyder så mkt. iiih. (L)
nu ska jag plugga psykologi. har prov i de i morgon o jag har inte ens börjat läsa de (Y) CIaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0