tråk

tjolahopp.
i natt har jag varit jätte orolig. har drömt som bara den. haha. alltid lite trevligt. sen kom mamms upp o väckte mig vid 9. undrade om jag ville med o handla. såå jag vandrade in i duschen sovandes. fy fan va trött jag va. sen fixade jag mig sen åkte vi o handlade. sånt är mys. sen körde mammi mig till skolan. hade psykologi.  fick tillbaka proven. treeevligt. sen gick jag danne och ali och käkade BK. mumsfilibabba. sen bar det av mot kokums. skulle ju åka skridskor. och jag skulle ha killskridskor, som jag hatar. iaf sen när jag o frida åkte tsm helt fridfullt så vänder mitt knä sig och låser sig. så pang bom ligger jag mitt på isen och halv skriker. jävla bajs. sen resten av tiden åkte jag runt runt runt och höll mig i väggen som en efterbliven människa. haha. sen när vi slutat åkte jag med filip till min gammla skola sen mötte jag upp mamma o syster där eftersom dom hade varit på utvecklingssamtal. snackade med en del gammla lärare oxå så de va skojigt. men men jag e sjukt trött idag men samtidigt vill jag hitta på ngt. har iaf körning i morgon så de e ngt att se framemot wiie=)

fy fan va jg skriver tråkiga inlägg nuförtiden. usch fy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0